top
logo

Lawendowy Winec baner

 

banerZarzeccy

 

190x380 jesien


joop001-800x1131

Newsletter

Reklama

banner TK 190x380

rabat15press3


greece-3

Baner-joop

banner TK 570x170

II Międzynarodowy Kongres EAST MEETS WEST za nami! Email

Najważniejsze, handlowe wydarzenie roku 2016 branży FMCG odbyło się w dniach 13-16 czerwca 2016 w Zamku TOPACZ w miejscowości Ślęza pod Wrocławiem i minęło w atmosferze przedsiębiorczości na najwyższym światowym poziomie.

Za nami II Międzynarodowy Kongres EAST MEETS WEST zorganizowany przez GTC Sp. z o.o. Wzięło w nim udział 500 uczestników - reprezentantów z Polski, jak również z 15 krajów Europy i Azji, między innymi z Niemiec, Hiszpanii, Francji, Rumunii, Azerbejdżanu, Gruzji, Kazachstanu, Uzbekistanu, Ukrainy, Rosji, Chorwacji, Serbii, Białorusi i Grecji.


Uroczystego otwarcia kongresu i powitania delegatów dokonali Wójt Gminy Kobierzyce Pan Ryszard Pacholik oraz Pan Piebe de Jong – Prezes Zarządu GTC Sp. z o.o.


Po części oficjalnego rozpoczęcia kongresu realizowany był program paneli networkingowych, rekomendacyjnych, prelekcji i spotkań w salach na terenie obiektu: Main Hall, Red Hall, Workshop, Meeting Place, Old Area, Vip Room, Garden House.


Inspirujące prelekcje z dziedziny handlu poprowadzili między innymi:

  • Roman Gajczewski - Wiceprezes NAVO Orbico „Tworzenie modeli dystrybucyjnych z perspektywy międzynarodowego producenta"
  • Krzysztof Koszela – Dyrektor ds. Rozwoju Rynków Zagranicznych COLIAN HOLDING SA „Eksport – szanse i zagrożenia w aspekcie tworzenia wartości firmy"
  • Marek Moczulski – Prezes Zarządu Bakalland „Budowanie marki za granicą"
  • Andrzej Piotrowski Dyrektor Działu Eksportu Grupa Tarczyński S.A.
  • "Export from East to West. Easy?"
  • Dmitry Potapenko - CEO Managment Development Group INC "Specyfika relacji pomiędzy sieciami handlowymi i dostawcami na rynku rosyjskim. Procedura tworzenia korzystnej współpracy między siecią a dostawcą"
  • Paweł Gębski - Ministerstwo Spraw Zagranicznych- Departament Współpracy Ekonomicznej "Dyplomacja ekonomiczna – rola MSZ we wspieraniu przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych".

Niezwykle interesujący okazał się wykład Nikolaosa Lazaridisa „Psychologia biznesu według modelu Tri-Anthropo-Type".
Dużym zainteresowaniem cieszyły się również prelekcje workshops i grupy dyskusyjne na tematy związane z logistyką, certyfikacją, manegmentem oraz finansowaniem, prowadzone przez eksperckich liderów rynku: Nagel Group, TÜV NORD, Logintrans, Esko.
W każdym z czterech dni trwania kongresu, organizator zapewnił przedstawicielom międzynarodowych sieci handlowych aranżowane spotkania biznesowe, według wcześniej ustalonego profilu zapotrzebowania, w specjalnie wyznaczonych salach VIP. Okazją do wymiany kontaktów, były również rozmowy odbywające się podczas przerw kawowych lub wieczornych bankietów.


W podsumowaniu, odbyło się blisko 400 targetowanych spotkań B2B i one-to-one. Efektem tychże spotkań, są zawarte liczne porozumienia i kontrakty międzynarodowe, pomiędzy partnerami kongresu.


Okazją do zapoznania się z produktami FMCG była przestrzenna sala wystawiennicza z ekspozycją produktów i możliwością rozmów z konsultantami a także degustacją artykułów spożywczych producentów promujących swoje produkty.


Po części merytorycznej i networkingowej, podczas wieczornych bankietów na gości czekały liczne atrakcje a jedną z nich był zjawiskowy pokaz mody kolekcji wiosna/lato 2016 „Patrz w Przyszłość" - projektantki Doroty Goldpoint.


Znakomitą rozrywką dla uczestników było zwiedzenie Muzeum Motoryzacji, którego unikatowa ekspozycja znajduje się na terenie Zamku TOPACZ.


W ostatnim dniu kongresu goście uczestniczyli w uroczystym bankiecie pożegnalnym, którego część artystyczną uświetnił energetyzujący występ skrzypaczki Magdaleny Szymańskiej oraz spektakularny pokaz sztucznych ogni. Pozostałą część wieczoru goście spędzili tanecznie przy akompaniamencie zespołu „FREEwolni".

 

Patroni kongresu:
POLSKA IZBA HANDLU, Gmina Kobierzyce, Polsko-Ukraińska Izba Gospodarcza
Partnerami EAST MEETS WEST było ponad 30 sieci handlowych z Europy i Azji m.in.: KONZUM, DINO, NOVUS, Nasz Kraj, Kosmo, Rukaviczka, Goodwill, E.Leclerc, Ramstore, Small, Prostor, EVA, Fidesco, Rublewski, ATB, VARUS, Korzinka, EKO Holding, Rabat-Detal, Neptun Supermarkets, CBA, SPAR Georgia, Supermercados Gadis, Drogerie Jasmin, międzynarodowi dystrybutorzy i grupy zakupowe, w tym Baltijos Bretlingis, Navo Orbico, PGD, GH Polska Plus, DiNova, jak również TÜV NORD, BZ WBK, Nagel Group, DAWG, KUKE, Logintrans, Businesswoman & life, NASZ BIZNES 24.


Kolejna edycja EAST MEETS WEST – październik 2016.

www.emwcongress.eu

 

Materiał Prasowy

 

sandra-www-min

travel-ecolines


bottom

Copyright © 2010 - 2011 www.PressZone.pl