top
logo

Lawendowy Winec baner

 

banerZarzeccy

 

190x380 jesien


joop001-800x1131

Newsletter

Reklama

banner TK 190x380

rabat15press3


greece-3

Baner-joop

banner TK 570x170

onholidays Polska - nowe biuro podróży wkracza na polski rynek! Email

Na polskim rynku usług turystycznych pojawił się właśnie nowy gracz – biuro podróży onholidays Polska. W pierwszym sezonie swojej działalności onholidays oferuje Polakom wypoczynek w Bułgarii, Chorwacji, Rumunii, Słowenii i na greckiej Krecie. Oferta biura obejmuje zarówno wyjazdy z transportem lotniczym, autokarowym, jak i z dojazdem własnym. Perełkami w premierowej propozycji nowego touroperatora są wycieczki objazdowe po Rumunii oraz wyjątkowe oferty cenowe na pobyt w Bułgarii.


Za nową marką stoją specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży turystycznej. Dyrektorem Zarządzającym onholidays jest Piotr Chojnowski, który turystyką zajmuje się od 21 lat, z czego aż 18 spędził zbierając doświadczenie w szeregach organizatorów turystycznych. Przez ostatnie 14 lat pracował na stanowisku Dyrektora Produktu w TUI Poland. W skład Zarządu onholidays wchodzi także Valentin Josifov – specjalista z 44-letnim doświadczeniem w branży, przez ostatnie lata piastujący stanowisko CEO Travel Partner Bulgaria (TUI Bulgaria). Prezesem Zarządu, głównym udziałowcem i inwestorem nowego touroperatora jest Jordan Hristov – właściciel sieci hotelowej PERLA TOURIST w Bułgarii oraz innych podmiotów gospodarczych na terenie tego kraju.


Większościowy, 51 procentowy pakiet udziałów w onholidays Polska należy do PERLA TOURIST AD z siedzibą w Bułgarii. Kolejne 19% udziałów należy do bułgarskiej agencji turystyki przyjazdowej TS-TRAVEL SOLUTIONS EOOD. Właścicielem 20% udziałów jest Piotr Chojnowski, a 10% Valentin Josifov.


Z uwagi na nasze kapitałowe korzenie bardzo stawiamy na Bułgarię. Jesteśmy przekonani, że nasza oferta cenowa wypoczynku w tym kraju będzie się bardzo pozytywnie wyróżniała na tle konkurencji. Proponujemy też Polakom wakacje w nie do końca jeszcze odkrytych pod względem turystycznym kierunkach, takich jak Słowenia czy Rumunia. Zwłaszcza nasza autokarowa objazdówka po tym ostatnim kraju to unikatowa oferta na polskim rynku mówi Piotr Chojnowski, Dyrektor Zarządzający onholidays Polska.


Kierunki dostępne w propozycji na sezon Lato 2015 onholidays Polska to:
Bułgaria – oferta wypoczynkowa z dojazdem własnym i z przelotem,
Chorwacja – oferta wypoczynkowa z dojazdem własnym,
Słowenia – oferta wypoczynkowa z dojazdem własnym,
Rumunia – oferta objazdowa, autokarem,
Grecja/Kreta – wille do wynajęcia, z dojazdem własnym oraz możliwością zarezerwowania przelotu i transferów.


W sumie onholidays Polska ma w swojej premierowej ofercie ok. 100 hoteli, apartamentów, domów wakacyjnych i wycieczek objazdowych. Wybierając hotele w oferowanych kierunkach zespół onholidays Polska bazował na swoim wieloletnim doświadczeniu, jak również wiedzy partnerskich agencji incomingowych. Dzięki temu w ofercie biura znalazły się miejsca, które odzwierciedlają najlepszy stosunek ceny do jakości. Często są to hotele już znane i lubiane przez polskich turystów.
W kolejnych sezonach część oferowanych przez nowego touroperatora obiektów będzie zakontraktowana na wyłączność.

 

„Na ten sezon zabezpieczyliśmy dla naszych klientów około 5000 miejsc hotelowych, a także około 700 miejsc w samolotach. Na sezon Lato 2016 mamy już zaplanowanych znacznie więcej, bo ponad 9500 miejsc u przewoźników lotniczychmówi Katarzyna Waśkiewicz, Product & Contracting Manager w onholidays Polska.


W sezonie Lato 2016 z pewnością rozszerzymy ofertę w kierunkach z premierowej propozycji, a także poszerzymy ją o nowe miejsca, takie jak Riwiera Turecka i Rodos. Natomiast na sezon Zima 2015 przygotowujemy ofertę wypoczynku w Egipciedodaje Piotr Chojnowski.


Strategia dystrybucji oferty onholidays zakłada jej dostępność w dwóch kanałach – u agentów oraz  na stronie internetowej biura www.onholidays.pl. Jednakże główny nacisk touroperator stawia na dotarcie do klientów poprzez biura podróży sprzedające ofertę onholidays Polska w oparciu o umowę agencyjną. Będziemy oferować naszym partnerom atrakcyjne, uczciwe i proste warunki prowizyjne. Proponujemy agentom stałą prowizję w wysokości 12% brutto od obrotu. Poza tym gwarantujemy, że ceny naszych produktów na stronie internetowej onholidays będą dokładnie takie same jak w kanale agencyjnymmówi Piotr Kołodziej, Sales Manager, w onholidays Polska odpowiedzialny za budowanie sieci współpracujących biur podróży.

Rynek organizatorów turystyki w Polsce nie jest rynkiem nasyconym. Z drugiej strony również liczba podróżujących Polaków jest w stosunku do dojrzałych rynków europejskich mocno niedoszacowana. Daje to potencjał średnio- i długoterminowy na zawłaszczenie części rynku nowo powstającym organizatorom. Nie spodziewamy się odnotowania zysku pod koniec 2015 roku. Oczekujemy natomiast w sezonie lato 2015 wygenerowania dodatniej marży na sprzedaży naszych produktów turystycznych. Już teraz bardzo mocno skupiamy się na przygotowaniu oferty na Lato 2016, i to z jej sprzedaży spodziewamy się pierwszych zysków. mówi Piotr Chojnowski. Mamy jednak ambitne plany na przyszłość. W ciągu najbliższych trzech lat chcemy znaleźć się w grupie 20 największych touroperatorów w Polsce – dodaje.

 

Materiał Prasowy

 

sandra-www-min

travel-ecolines


bottom

Copyright © 2010 - 2011 www.PressZone.pl